
Hvorfor Klientkonsept fra Kippr?
Se video!


Klientsupport Standard
- Tjenesten «Fjernstyring av PC» gir supportsenteret mulighet for tilgang for utførelse av feilsøking og korrigerende tiltak på den aktuelle PC-en.
- Tjenesten «Antivirus» beskytter mot virus, ormer og spionprogrammer. Tjenesten sørger for at kunden til enhver tid har antivirusprogramvare installert og oppdatert.
- Tjenesten «WEB beskyttelse» beskytter PC-en mot skadelig innhold fra WEB sider. Basert på kategorisering kan tjenesten sperre definerte WEB sider og forhindre at PC-en får virusangrep.
- Tjenesten «Automatisk programvare-oppdatering» utfører oppdateringer av Microsoft Windows, Office365, Adobe Reader og de mest kjente nettlesere.
- Tjenesten «Rapportering» produserer statusrapport for PC-en. Rapporten blir sendt til kunden en gang pr måned i PDF format.
- Tjenesten «Klientsupport» inkluderer support og diagnose, samt kartlegging og utbedring av feil på arbeidsstasjonen.
- Tjenesten «Respons» gir responstid på 2 timer fra feilmelding er sendt til supportsenteret har besvart henvendelsen.

Klientsupport Premium
- Tjenesten «Fjernstyring av PC» gir supportsenteret mulighet for tilgang i utførelse av feilsøking og korrigerende tiltak på den aktuelle PC-en.
- Tjenesten «Antivirus» beskytter mot virus, ormer og spionprogrammer. Tjenesten sørger for at kunden til enhver tid har antivirusprogramvare installert og oppdatert.
- Tjenesten «WEB beskyttelse» beskytter PC-en mot skadelig innhold fra WEB sider. Basert på kategorisering kan tjenesten sperre definerte WEB sider og forhindre at PC-en får virusangrep.
- Tjenesten «Automatisk programvare-oppdatering» utfører oppdateringer av Microsoft Windows, Office365, Adobe Reader og de mest kjente nettlesere.
- Tjenesten «Rapportering» produserer statusrapport for PC-en. Rapporten blir sendt til kunden en gang pr måned i PDF format.
- Tjenesten «Klientsupport» inkluderer support og diagnose, samt kartlegging og utbedring av feil i standard programvare.
- Tjenesten «Respons» gir responstid på 2 timer fra feilmelding er sendt til supportsenteret har besvart henvendelsen.
- Tjenesten «PC Status» gir nåtidsinformasjon om systemet på PC-en. Tjenesten setter supportsenteret i stand til å oppdage uønskede hendelser før problemer oppstår slik at korrigerende tiltak kan iverksettes tidlig.
- Tjenesten «Backup» sørger for lagring av definerte dataområder på aktuell PC. Data blir kryptert når de legges på ekstern skybasert lagringsdisk. Tilbakeføring av data fra ekstern lagringsdisk til PCen kan utføres av kunde eller ved hjelp fra supportsenteret. Lagringsmengde ubegrenset.

Kippr Klientsupport
Forestill deg at du har ett kontaktpunkt for alle IT tjenester når du ønsker endringer eller trenger veiledning.
Forestill deg at du har en IT leverandør som sørger for at du kan konsentrere deg om din virksomhet og forretning.
Supportpakker
Standard kr 249/mnd |
Premium kr 349/mnd |
|
Fjernstyring av PC | X | X |
Antivirus | X | X |
Web Beskyttelse | X | X |
Automatisk programvareoppdatering | X | X |
Rapportering | X | X |
Klientsupport | X | X |
Responstid | X | X |
PC Status | X | |
Backup | X |